fbpx

#63. Semsei Rudolf: „Bárkiből lehet törzsvendég”

Semsei Rudolf példaértékű szemlélettel építette fel cégbirodalmát a semmiből. Nevéhez fűződik például a méltán híres VakVarjú étteremcsalád, amelynek a keletkezési története is különleges. Az epizód során megosztja, hogy minek köszönhető a vendéglátóegységek népszerűsége és milyen egyéb tervei vannak még a jövőben. Emellett szó esik arról is, hogy mindez hogyan egyeztethető össze a harmonikus családi élettel.
Karizma Podcast
Karizma Podcast
#63. Semsei Rudolf: „Bárkiből lehet törzsvendég”
/

Hallgathatod a kedvenc podcast lejátszódon is

“Tulajdonosként nem arra kell törekedni, hogy te jól érezd magad az üzletedben, hanem arra, hogy a vendégeid jól érezzék magukat” – osztotta meg velünk Semsei Rudolf az egyik kulcsgondolatát a Karizma Podcast legújabb epizódja során. Gyakran esnek ugyanis a cégvezetők abba a hibába, hogy a saját elképzelésük mentén nem mérik fel pontosan a célcsoport igényeit. Semsei Rudolf étteremcsaládja abban különleges, hogy a kifogástalan kiszolgálás mellett maradandó élményt nyújt a vendégeinek. A VakVarjú márka pedig egy nem mindennapi közösségi összefogás lévén született meg, és nőtte ki magát az évek során egy országhatáron túl is ismert márkává. Miért érdemes kiemelten foglalkozni a törzsvendégekkel? Hogyan építhető be ez a szemlélet más vállalkozásokba is? Többek között erről beszélgettünk, valamint arról is szó esett, hogy a töretlen sikerek mellett hogyan lehet megtartani a munka-magánélet egyensúlyt, és van-e arra esély, hogy az utódok tovább működtetik majd az étterembirodalmat.

 

A vendégről

 

Semsei Rudolf

Semsei Rudolf 11 étteremből álló étteremcsalád (köztük a 6 db Vakvarjú étterem) ügyvezetője és az évente több, mint 800 rendezvény cateringjét ellátó Budapest Party Service Kft. alapítója.

A pandémia előtt 430 fős csapattal, közel hat milliárdnyi éves forgalmat realizáltak. Éttermi mester, a Magyar Vendéglátó Ipartestület alelnöke, a Magyarországi Rendezvényszervezők és szolgáltatók Gasztronómiai tagozatának vezetője, a Szent Gellért Óvoda fenntartó egyesületének elnöke. Emellett férj és négy gyermek szerető édesapja.

A VakVarjú éttermek honlapja

 

Mit tudhatsz meg a Karizma Podcast adásából?

 

  • Hogyan törekszik Semsei Rudolf a folyamatos fejlődésre és megújulásra?
  • Honnan jött a vendéglátás gondolata?
  • Hogyan született a VakVarjú elnevezés, és mit jelent valójában?
  • Milyen módon született meg az ikonikus márka logója?
  • Mi különbözteti meg az étteremcsaládot az étteremlánctól?
  • Miért különösen értékes marketing szempontból a törzsvendég?
  • Mit tanácsol Semsei Rudolf annak, aki éttermet szeretne nyitni?
  • Hogyan lehet motiválni a munkavállalókat?
  • Ki fogja átvenni a későbbiekben a cégbirodalmat?
  • Milyen módon lehet motiválni a feltörekvő nemzedéket?
  • Elérte-e már Semsei Rudolfot az életközepi válság?
  • Milyen hatással van a közös étkezés a családi életre?
  • Mi az a vendéglátási trükk, amit Rudolf megosztott a Karizma Podcast hallgatóival?
  • Mit csinálna másképp, ha újrakezdené a karrierét?
  • Minek köszönheti Semsei Rudolf a sikereit?
  • Miben hisz, ami mások szerint őrültség?
  • Mi az az üzenet, amit hátrahagy az utókornak?

További linkek

 

Hallottál már a VOIZ-ról, a magyar hangoskönyv-applikációról?

Ha tetszenek a Karizma Podcast adásai, támogathatsz minket azzal, hogy a VOIZ hangoskönyv appon belül hallgatod az epizódokat.

Ráadásul a Karizma kuponnal 30 napig 90%-os kedvezménnyel, mindössze 499 ft-ért próbálhatod ki a VOIZ-t, amelyben közel 1000 hangoskönyvet hallgathatsz meg korlátlanul.