#63. Semsei Rudolf: „Bárkiből lehet törzsvendég”

Hallgathatod a kedvenc podcast lejátszódon is
“Tulajdonosként nem arra kell törekedni, hogy te jól érezd magad az üzletedben, hanem arra, hogy a vendégeid jól érezzék magukat” – osztotta meg velünk Semsei Rudolf az egyik kulcsgondolatát a Karizma Podcast legújabb epizódja során. Gyakran esnek ugyanis a cégvezetők abba a hibába, hogy a saját elképzelésük mentén nem mérik fel pontosan a célcsoport igényeit. Semsei Rudolf étteremcsaládja abban különleges, hogy a kifogástalan kiszolgálás mellett maradandó élményt nyújt a vendégeinek. A VakVarjú márka pedig egy nem mindennapi közösségi összefogás lévén született meg, és nőtte ki magát az évek során egy országhatáron túl is ismert márkává. Miért érdemes kiemelten foglalkozni a törzsvendégekkel? Hogyan építhető be ez a szemlélet más vállalkozásokba is? Többek között erről beszélgettünk, valamint arról is szó esett, hogy a töretlen sikerek mellett hogyan lehet megtartani a munka-magánélet egyensúlyt, és van-e arra esély, hogy az utódok tovább működtetik majd az étterembirodalmat.
A vendégről
Semsei Rudolf 11 étteremből álló étteremcsalád (köztük a 6 db Vakvarjú étterem) ügyvezetője és az évente több, mint 800 rendezvény cateringjét ellátó Budapest Party Service Kft. alapítója.
A pandémia előtt 430 fős csapattal, közel hat milliárdnyi éves forgalmat realizáltak. Éttermi mester, a Magyar Vendéglátó Ipartestület alelnöke, a Magyarországi Rendezvényszervezők és szolgáltatók Gasztronómiai tagozatának vezetője, a Szent Gellért Óvoda fenntartó egyesületének elnöke. Emellett férj és négy gyermek szerető édesapja.
A VakVarjú éttermek honlapja
Mit tudhatsz meg a Karizma Podcast adásából?
- Hogyan törekszik Semsei Rudolf a folyamatos fejlődésre és megújulásra?
- Honnan jött a vendéglátás gondolata?
- Hogyan született a VakVarjú elnevezés, és mit jelent valójában?
- Milyen módon született meg az ikonikus márka logója?
- Mi különbözteti meg az étteremcsaládot az étteremlánctól?
- Miért különösen értékes marketing szempontból a törzsvendég?
- Mit tanácsol Semsei Rudolf annak, aki éttermet szeretne nyitni?
- Hogyan lehet motiválni a munkavállalókat?
- Ki fogja átvenni a későbbiekben a cégbirodalmat?
- Milyen módon lehet motiválni a feltörekvő nemzedéket?
- Elérte-e már Semsei Rudolfot az életközepi válság?
- Milyen hatással van a közös étkezés a családi életre?
- Mi az a vendéglátási trükk, amit Rudolf megosztott a Karizma Podcast hallgatóival?
- Mit csinálna másképp, ha újrakezdené a karrierét?
- Minek köszönheti Semsei Rudolf a sikereit?
- Miben hisz, ami mások szerint őrültség?
- Mi az az üzenet, amit hátrahagy az utókornak?
További linkek
- A Semsei Rudolf által alapított Budapest Party Service honlapja
- Semsei Rudolf LinkedIn oldala
- A Rudolf által is említett Karizma Podcast adás, amelyben az őőő-zés elkerüléséhez kaphatsz hasznos, gyakorlati tippeket
- Lépj be a Karizma Podcast facebook csoportjába!
- Extra tartalmakért pedig kövesd a Karizma Podcast Instagram oldalát!
Hallottál már a VOIZ-ról, a magyar hangoskönyv-applikációról?
Ha tetszenek a Karizma Podcast adásai, támogathatsz minket azzal, hogy a VOIZ hangoskönyv appon belül hallgatod az epizódokat.
Ráadásul a Karizma kuponnal 30 napig 90%-os kedvezménnyel, mindössze 499 ft-ért próbálhatod ki a VOIZ-t, amelyben közel 1000 hangoskönyvet hallgathatsz meg korlátlanul.